środa, 15 lipca 2015

"Zupełnie niepotrzebne"

"Zupełnie niepotrzebne"

Tak, tak dobrze - pozbawiony,
Twój komentarz był trafiony,
piszę to bezuczuciowo,
tak jest dla nas bardziej zdrowo,
nie przekraczać tej granicy,
niepotrzebni przeciwnicy,
to zwyczajnie niepotrzebne,
komentarze głupie zbędne,
lepsza jest zabawa w słowa,
lepsza - no i bardziej zdrowa,
przesycone uczuciami,
raczej wiąże się z parami,
trudno pisać - sama widzisz,
jeszcze nadal się w tym dziwisz?
założony mam kaganiec,
trudny przy tym słowa taniec,
pisać więcej to zbyteczne,
stwierdził nawet bym niegrzeczne,
mam przed sobą mur obronny,
więc być muszę przy tym skromny,
dobrze wiesz - to siła wyższa,
mowa moja przy tym cichsza,
rozmarzyłem się po trochu,
piszę chyba to z doskoku,
dobrze marzyć jest czasami,
daje radość to chwilami,
lecz wiesz sama - nie przeginać,
później będziesz mnie przeklinać,
a zwyczajnie tego nie chcę,
bo znajomość naszą zdepczę,
jeszcze jakieś masz pytania?
czy chcesz widzieć mnie jak drania?
to nie wyjdzie nam na dobre,
łatwiej życie gdy swobodne.

2 komentarze: