środa, 8 lipca 2015

"Kolej na Ciebie"

„Kolej na Ciebie”

Dużo chciałoby się mówić,
jednak można się pogubić,
czas zaczynać od początku,
ruszać wątek tuż po wątku,
pisać również o miłości,
pisać słodko - bez przykrości,
sama widzisz - to niełatwe,
nieraz sam się na to natnę,
choć przeważnie nieświadomie,
gdy za szybko myśli gonię,
błędy staram się wykluczyć,
czytam czytam czas się uczyć,
oczywiste uczyć siebie,
wiesz że piszę to dla Ciebie,
czytam czytam raz dziesiąty,
widzę właśnie już błąd piąty,
analiza się nie kończy,
gdy korekta się załączy,
pomysł jeden pomysł drugi,
czytam czytam bo wiersz długi,
pomysł trzeci pomysł czwarty,
piąty mijam nic nie warty,
że pięć błędów była mowa,
się koncepcja rodzi nowa,
a że czytam raz trzynasty,
czas na Ciebie - czytaj raz Ty,
raz wystarczy - to marzenie,
czuję wtedy swe spełnienie,
że ktoś lubi że ktoś czyta,
że me myśli miło wita,
gdy literki składam w słowa,
słowa w rymy - o tym mowa,
tak powstaje coś nowego,
po co piszę? - nie wiem tego,
pytaj o to tych mądrzejszych,
choć to problem jeden z mniejszych,
ja szukałem już porady,
nadal szukam i wciąż blady,
tak być musi?- cóż różnica,
wiem pisanie nie zachwyca,
ten sam temat wciąż wałkuję,
o tym samym wciąż rymuję,
temat ciągle o pisaniu,
drugi temat o kochaniu,
lub tematów tych plecionka,
życzę Ci miłego dzionka,
bo jest trzecia środek nocy,
gdy to wyślę brak pomocy,
przeklniesz za to mnie zwyczajnie,
mi nie będzie przez to fajnie,
więc się wstrzymam z tym do rana,
zła Twa minka mi nie chciana,
wolę radość w Twoich oczach,
goniąc życie po poboczach,
ono biegnie mi za szybko,
życiu stanę na przeciwko,
chcę powiedzieć koniec tego,
chcę wypędzić ducha złego.

1 komentarz:

  1. Piszesz z potrzeby serca. Czasem człowiek musi... :) a Tobie wychodzi to wspaniale, więc pisz jak najwięcej, masz niebywały talent.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń