piątek, 17 lipca 2015

"Czułości"

"Czułości"

Dobrze wiem już - takie życie,
pozostaje głupim bycie,
tak zaczynam - i co z tego?
jeszcze to jest nic pewnego,
może dobrze że straciłem,
że okazji nie chwyciłem,
lecz czy była to okazja?
prędzej rzekłbym że fantazja,
gdyby chciała - już by była,
w sercu jednak lodu bryła,
po co płakać? - bo do czego?
po co no i też dlaczego?
nie ma sensu to w ogóle,
a pisałem do niej czule,
tak najbardziej jak umiałem,
jej w swych wierszach się zwierzałem,
a zapomnieć chcę w tej chwili,
każdy z nas się w życiu myli,
choć w serduszku pozostaje,
to czułości nie dostaje,
i tak pewnie już do końca,
była tak jak promyk Słońca,
Słońce jednak się wypala,
więc się trzymam teraz z dala,
się nie zbliżę na dwa kroki,
właśnie życia to uroki,
takie życie - cóż tak bywa,
kiedy szczyty się zdobywa,
ten zostanie niezdobyty,
żal zostanie w sercu skryty,
pozostawmy te czułości,
i przenieśmy w Świat radości,
zawsze bardziej to wygodne,
kiedy życie jest pogodne.

2 komentarze:

  1. Pięknie,podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może podchodzisz ze złej strony na ten szczyt? A może chcesz , zeby on przyszedł do Ciebie.... hej, nie trać nadziei... chyba, że jesteś niezdecydowany... wtedy tak bywa

    OdpowiedzUsuń