wtorek, 14 lipca 2015

"No tak"

"No tak"

Czas odpocząć, czas się zgadza,
jakoś komuś to przeszkadza?
już dobiega późna pora,
głowa przy tym robi chora,
przesadziłem - się rymuje,
całkiem nieźle się dziś czuję,
zapomnijmy o nastroju,
myśli biegną po pokoju,
zapomnijmy o nastroju,
poszukajmy gdzieś spokoju,
ja go szukam w tym gadaniu,
powinienem raczej w spaniu,
jak się nie chce to co zrobić?
jak na nowo się narodzić?
to możliwe? - się zapytam,
co usłyszę? - bo nie chwytam,
czy to coś już poważnego,
po co pytam Cię? - dlaczego?
sama widzisz - gdzieś odpływam,
na głębokość się porywam,
i kieruję się w nieznane,
może mam już przechlapane,
o tym życie mnie przekona,
może kiedyś znajdzie żona,
a to temat już kolejny,
jeszcze bardziej chyba chwiejny,
lecz jest spieszyć jest do czego?
proszę powiedz - nie wiem tego,
sama widzisz - tak jak zwykle,
zmieniam temat bardzo rychle,
a czytałaś wiele razy,
więc znasz moje te przekazy,
jak to nazwać? - przedstawienia?
jeszcze jest czas do spełnienia.

1 komentarz: