sobota, 18 lipca 2015

"Tory"

"Tory"

Jeszcze działa? - się zobaczy,
ile obrzęk w głowie znaczy,
widzę jednak coś zostało,
się tak piszę jak pisało,
ciężej może jednak trochę,
czyni w głowie w myślach zwłokę,
no niestety nie czarujmy,
co zostało to ratujmy,
trening niby mistrza czyni,
rozwijajmy w czym dobrymi,
co gdy braknie nam zalety?
wtem powtarzać mam niestety?
i użalać się nad sobą?
a wiesz pisać lubię z Tobą,
na życzenie to zrobiłem,
zdrowia siebie pozbawiłem,
więc nie obraź się czasami,
gdy rymuję wieczorami,
chcę ten umysł roztrenować,
w głowie drogi potorować,
to co zmarło by mijały,
myśli celnie by trafiały,
by żyć w miarę tak normalnie,
wyglądało to fatalnie,
pozbawiony świadomości,
byłem w stanie ułomności,
informację omijały,
tak jak echo odbijały,
brak tygodnia w życiorysie,
nie przypomni już to mi się,
dobrze jednak się skończyło,
taka radość że aż miło,
może życie mi to zmieni,
może życie się doceni,
rad fachowców potrzebuję,
się ogarnąć tak spróbuję.

2 komentarze: