piątek, 1 maja 2015

"Na zajęciach"

„Na zajęciach”

Właśnie teraz mam zajęcia,
o nich nie mam dziś pojęcia,
ciężko dzisiaj mi się skupić,
oni chcą nas tu ogłupić,
dzisiaj nie chce mi się słuchać,
lecz nie będę się wygłupiać,
będę siedział po cichutku,
pisał Tobie pomalutku,
jakoś dzisiaj brak nastroju,
me myślenie na postoju,
koleś smęci i przynudza,
do myślenia to pobudza,
jeden wykład dziś odpuszczę,
w świat fantazji się zapuszczę,
może zrobię coś dobrego,
i wymyślę coś fajnego,
w jakiś sposób Cię zaskoczę,
żadnej myśli nie przeoczę,
wykorzystam wszystkie chwyty,
czy ten talent jest ukryty,
a tak tego nie nazywam,
tylko myśli się pozbywam,
które w głowie zalegają,
które czasem przeszkadzają,
które kogoś mogą bawić,
mi wspomnienia pozostawić,
może kiedyś do nich wrócę,
i ze śmiechu się przewrócę,
co pisałem w swej młodości,
czy tak umie wielu gości,
czy nabiorę większej wprawy,
bo to piszę dla zabawy,
żebyś o mnie pamiętała,
byś mnie miło wspominała.

1 komentarz: