niedziela, 24 maja 2015

"Niewiele mi potrzeba"

„Niewiele mi potrzeba”

Pisać pisać pisać pisać, 
po tym wszystkim komuś wysłać,
tak po prostu dla oceny, 
dla zabawy i dla ściemy,
tylko tyle potrzebuję, 
o nic więcej nie wnioskuję,
bo już chyba zauważyłaś, 
już to w głowie ułożyłaś,
jakoś lubię rymowanie, 
tym obrzucam miłe Panie,
lecz czy czyta się to mile, 
pomyśl o tym choć przez chwilę,
to mnie czasem zastanawia, 
czy to po mnie ślad zostawia,
czy to uśmiech wywołuje, 
gdy rymować tak próbuję,
jeśli nawet nie przestanę, 
to w mej głowie układane,
uwierz to mnie rozwesela, 
mam na smutki zbawiciela.

4 komentarze:

  1. (y) nie smutaj sie,Lucjanie :) jestes dobry w tym rymowaniu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśłe,że jeśli sprawia Ci to radość to jest chyba najważniejsze. To bardzo przyjemne jeśli inni doceniają naszą prace ;) Wiersz jest rytmiczny wiec czyta sie go łatwo i przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że to ważne jeśli sprawia radość. I przyjemne to jeśli ktoś czyta i docenia naszą pracę :). Miło że się czyta przyjemnie ten wiersz i zapraszam również do poczytania innych :)

      Usuń