sobota, 16 maja 2015

"Pępek Świata"

„Pępek Świata”

Kogokolwiek to obchodzi, 
Słońce przecież co dzień wschodzi,
a że czasem miewam doła, 
każdy z nas ma dookoła,
ja nie jestem pępkiem Świata, 
choć to trwa już długie lata,
mam pomału dosyć tego, 
Ty już pewnie wiesz dlaczego,
z czasem staje się trudniejsze, 
z czasem bolą doły mniejsze,
lecz ja nie wiem po co żale, 
już nie piszę przecież wcale,
bo to mam już zakazane, 
tak mam właśnie powiedziane,
napisałem coś nieładnie, 
wiem to było tak dokładnie,
przez to chyba Ją straciłem, 
chociaż nawet z Nią nie byłem,
można mówić żadna strata, 
choć to innym jakoś lata,
jednak jestem chyba inny, 
więc nie czuję się niewinny,
wiem to będzie mnie bolało, 
czy to będzie długo trwało,
bo się chyba zakochałem, 
choć niedawno też tak miałem,
choć uważam to historia, 
życie mówi to teoria,
życie często figle płata, 
a ja mam już swoje lata,
nie chcę mówić nie wiem czemu, 
wolę robić po swojemu,
męczyć się i wciąż dołować, 
wiem nie będzie to skutkować.

1 komentarz:

  1. Rozumiem Twoje rozterki Lucjanie :) tez tak mam i chyba wszyscy naokolo :) pozdrawiam baaardzo i dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń