poniedziałek, 18 maja 2015

"Czym jest życie, czym problemy?"

„Czym jest życie, czym problemy?”

Chyba jednak w to uwierzę, 
i to mówię Tobie szczerze,
dobrej nocy że mówiłaś, 
że tą strzałką to zrobiłaś,
wiem że teraz Cię nie zbudzę, 
choć się bardzo mocno trudzę,
coś mądrego może skleję,
i w Twój umysł teraz wleję,
sama oceń moje słowa, 
czy jest dobra taka mowa,
lubię pisać tak czasami, 
sypać jakoś tak tekstami,
wtedy płynę całkowicie, 
zapominam co to życie,
zapominam co problemy, 
a wiem wszyscy tego chcemy,
skupiam tylko się na jednym, 
rzadko wtedy jestem wrednym,
nie pamiętam wtem o świecie, 
myślcie sobie to co chcecie,
wiedz naprawdę że to lubię, 
choć czasami się w tym gubię,
i chwilami brak pomysłu, 
bo nie myśli nad tym trzystu,
to nie praca zespołowa, 
sam dobieram wszystkie słowa,
i tak piszę te bajery, 
myślę wtedy do cholery,
po czort jaki ja to robię, 
po czort jaki się tak głowię,
ja to lubię najzwyczajniej, 
jakoś z tym się czuję fajniej,
lubię tak pokombinować, 
i nowego coś zrymować,
nawet jeśli się tym błaźnię, 
to rozwija wyobraźnie,
daje dużo przyjemności, 
nie potrzeba nietrzeźwości,
i rozśmiesza czytelnika, 
w życiu każdą to spotyka?
by się pośmiać z tej głupoty, 
muszę wziąć się do roboty,
się podoba? puść głuchego, 
jeśli jest w tym coś śmiesznego,
chyba że już sen zimowy, 
to o głuchym nie ma mowy,
lub mój język pospolity, 
różne przecież są kobity.
różnie przecież odbierają, 
różne przecież gusta mają
a na koniec coś miłego, 
niech Ci śni się coś słodkiego:)

1 komentarz:

  1. najchetniej to bym do kawy zjadla cos slodkiego-natychmiast =D pozdrawiam Lucjanie ;)

    OdpowiedzUsuń