piątek, 15 maja 2015

"Dziewczyna jak marzenie"

„Dziewczyna jak marzenie”

Co Joleczka mi dziś powie, 
chcę dla Ciebie stać na głowie,
by mózg bardziej swój dotlenić, 
jeszcze bardziej Ciebie cenić,
żeby skleić lepsze rymy, 
o czym dzisiaj pomówimy,
pewnie znowu o głupotach, 
nigdy w życiu o kłopotach,
bo to bardzo mnie przytłacza, 
poza myśli me wykracza,
nie wiem po co to zaczynam, 
i złe rzeczy przypominam,
to co było już minęło, 
kartę z życia gdzieś mi wcięło,
jak powróci nie ma sprawy, 
jednak będę miał obawy,
czy ja jednak zasługuję, 
czy to dobre to co czuję,
no i znowu się zaczyna, 
bo to fajna jest dziewczyna,
gdzieś na pewno błąd zrobiłem, 
że tak łatwo Ją straciłem,
że mi pisać już nie karze, 
nawet o Niej już nie marzę,
szanse wszystkie już straciłem, 
bo za głupi pewnie byłem,
chociaż pewnie ich nie miałem, 
tylko sobie nawciskałem,
tak jak zawsze każdym razem, 
Ona była mym obrazem,
tym przepięknym najpiękniejszym, 
w życiu tym najistotniejszym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz