środa, 27 maja 2015

"Wystarczy?"

„Wystarczy?”

Brak pomysłu, brak pomysłu,
to któregoś brak jest zmysłu,
wiem to jakoś nie wypada,
wiem że z siebie robię dziada,
bo głupoty te układam,
z myśli swoich się spowiadam,
nawet nie wiem, to pasuje?
ważne rymu że nie psuje,
bo to są niedorzeczności,
wiem doszukasz się sprzeczności,
wiem to kupy się nie trzyma, 
ale dalej ciągnę ryma,
może wyjdzie coś śmiesznego,
wiem że powiesz i co z tego,
może jednak się uśmiejesz,
i zły nastrój tym rozwiejesz,
bo być może właśnie taki,
a wiesz dobrze lepszy jaki,
jednak czy mi się to uda,
czy potrafię czynić cuda,
wiem mi na to nie odpowiesz,
pewnie myślisz - się nie dowiesz,
wiesz to jednak mnie obchodzi,
kiedy rym się w głowie rodzi,
bo czy to coś jest fajnego,
może dowiem się dziś tego,
wiesz naprawdę o tym marzę,
czas i życie to pokaże,
a wiesz piszę bo natchnienie,
czy się kiedyś w końcu zmienię,
chciałbym zawsze mieć pomysły,
nie chcę żeby nagle prysły,
nie chcę nagle przestać pisać,
nie chcę w głowie pustki witać,
to poszerza horyzonty,
a złe myśli idą w kąty,
dobre łapię zaś garściami,
i wyrażam to słowami,
lecz czy dobrze to ubieram,
czy tym plusy jakieś zbieram,
bo czy czytasz to czasami,
to co piszę Ci nocami,
czy po prostu to kasujesz,
na to czasu nie marnujesz,
wiesz inaczej nie potrafię,
kiedy myśli w głowie łapię,
to w ten sposób zapisuję,
tak wychodzi że rymuję,
a już dawno to odkryłem,
i pomału się uczyłem
jak wychodzi oceń sama,
kiedy piszę wcześnie z rana,
wiem to przecież nic wielkiego,
lecz nie piszę Ci dlatego,
już wystarczy? czy za mało?
bo już znaków brakowało.

2 komentarze:

  1. u mnie masz same plusy,Lucku ;) zastanawiam sie czasem,czy w rozmowie tez rymujesz ? ;) pozdrowka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś niesamowity :) skąd Ty bierzesz te rymy... takie krótkie wersy... i dowcipne... super, podziwiam Cię

    OdpowiedzUsuń