sobota, 9 maja 2015

"Obawa przed samotnością"

„Obawa przed samotnością”

Widzisz teraz me potrzaski, 
ja od kobiet nie chcę łaski,
dość się w życiu naprosiłem, 
tym tak myślę się zgubiłem,
nie mam sił już na szukanie, 
to mi wciska się na banię,
lecz się boję samotności, 
nie chcę dożyć sam starości,
taka przyszłość mnie nie cieszy, 
Twa osoba za to peszy,
bardzo lubię Twą osobę, 
mógłbym spędzać każdą dobę,
widzisz we mnie marzyciela, 
który szuka przyjaciela,
a najlepiej przyjaciółki, 
marzy mu się z wyższej półki,
lecz czy złotem co się świeci, 
czasem marzę już mieć dzieci,
a Tyś piękna naturalnie, 
czy odbierasz mnie normalnie?
myślę że dziś nie przeginam, 
chyba słowa Ci dotrzymam,
wiem że pora trochę dziwna, 
Ty nie jesteś tak naiwna,
lecz Ci będę wciskał kity, 
tylko byłem dziś wypity,
i wypiłem dużo kawy, 
Ty nie widzisz mej poprawy,
wiem nie widzisz też w przyszłości, 
wiesz jak pragnę Twej radości,
chcę ją w Tobie wywoływać, 
chcę codziennie Cię zdobywać.

1 komentarz: