poniedziałek, 4 maja 2015

"W snach"

„W snach”

Czy me słowa Cię ruszają, 
czy Ci humor poprawiają,
czy przez chwilę o mnie myślisz, 
czy się w końcu kiedyś przyśnisz,
nie odsuwaj się ode mnie, 
i nie traktuj jakoś wrednie,
nawet jeśli Cię pokocham, 
i Ci serce całe oddam,
bo już tego się tak boję, 
możliwości znam już swoje,
wiem o Tobie ile myślę, 
jak odbierzesz gdy to przyślę,
czy pomału się obawiasz, 
czy czasami zastanawiasz,
co Słoniowi się wkręciło, 
z jego głową co zrobiło,
jak narobił tych nadziei, 
po co on mi rymy klei,
żadnych szans mu nie dawałam, 
zawsze przecież olewałam,
czy nie myślisz tak czasami, 
kiedy piszę Ci nocami,
pewnie myślisz jest walnięty, 
zdrowo w głowę jest pieprznięty,
lecz co na to mam poradzić, 
musiałbym się chyba zabić,
taki już się urodziłem, 
nigdy o to nie prosiłem,
zawsze byłem trochę inny, 
w oczach innych trochę dziwny,
Ci co dłużej jednak znają, 
to mnie chyba trochę czają,
lecz znajomych mam niewielu, 
myślisz jak o przyjacielu????:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz