sobota, 23 maja 2015

"Ktoś kto był Wielki"

„Ktoś kto był Wielki”

O co prosiły Twe oczy, 
któryś facet to przeoczy,
odrzuciłaś mnie, dlaczego, 
wiem nie powiesz nigdy tego,
wiem za mało się starałem, 
a wręcz z siebie nic nie dałem,
bo cóż warta ma osoba, 
wiem dobrego brak Ci słowa,
brak ochoty na słodkości, 
już nie pragnę Twej miłości,
nie chcę mówić że zraniłaś, 
że kimś wielkim dla mnie byłaś,
bo to w życiu nic nie zmieni, 
każdy serce jakoś ceni,
oceniłem swe wysoko, 
zakochałem się głęboko,
powiedz ile mam dziś z tego,
chcesz mnie widzieć skończonego,
ja sam tylko tego pragnę, 
w tym kierunku szybko targnę,
mi naprawdę to nie robi, 
kto osobę mą ozdobi,
wiesz że myślę wciąż chwilami, 
nic nie chciałaś między nami,
wiem nie chciałaś mej miłości, 
nie widziałaś mej słabości,
w moich oczach siedział szatan, 
wiem myślałaś dla mnie kaftan,
czemu wtedy się mnie bałaś, 
czemu szansy mi nie dałaś,
jakoś strasznie Ci pisałem, 
jakoś źle Cię traktowałem,
w jakiś sposób Cię zraniłem, 
kiedyś jakoś nie ceniłem.

1 komentarz:

  1. "mi naprawde to nie robi,kto osobe ma ozdobi"....to sa przykre slowa ...kazdy ma czas spelnienia i czas oczekiwan ...pozdrawiam Lucjanie :)

    OdpowiedzUsuń