czwartek, 30 kwietnia 2015

"Lubię rozmawiać z Tobą"

„Lubię rozmawiać z Tobą”

Czy me wiersze lubisz czytać,
z ciekawości muszę spytać,
czy obudzić się zdążyłaś,
czy pamiętasz o czym śniłaś,
czy dziś czujesz się wyspana,
kiedy wcześnie wstajesz z rana,
napisz z rana coś krótkiego,
może powróć też do tego,
co mi wczoraj tłumaczyłaś,
nie pamiętam co mówiłaś,
wiem pytałaś po co piję,
czasem po tym mi odbije,
nie do końca zrozumiałem,
choć dokładnie Cię słuchałem,
tłumaczyłaś pożałuję,
czy uważasz że się truję,
powiedz o tym mi na pewno,
bo mi nie jest wszystko jedno,
dosyć mam swej samotności,
wiesz jak tęsknię do miłości,
ile można być samemu,
ile można pytać czemu,
pewnie nie chcesz tego czytać,
o co mogę jeszcze spytać,
wiem użalam się nad sobą,
wiesz rozmawiać chciałbym z Tobą,
czy się boisz trochę o mnie,
wiem pytałaś tak łagodnie,
wiem że wczoraj przesadziłem,
spijaczony mocno byłem,
czy się martwisz o mą psychę,
o psychiczną mą kondychę,

2 komentarze:

  1. =D =D =D dziekuje Lucjanie :) i nie pij tyle =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie :). Nie piję. Wiersz pisany jakiś czas temu :D

    OdpowiedzUsuń