środa, 29 kwietnia 2015

"Nowe pary"

„Nowe pary”

Co mi przyjdzie dziś do głowy,
czy się stanę pomysłowy,
czy dla Ciebie coś ułożę,
tego nie ma w żadnym wzorze,
to co pisze przypadkowe,
wiesz wytężam przy tym głowę,
to przynosi satysfakcję,
i przyspiesza serca akcję,
mym znajomym pokazuję,
że się w rymach dobrze czuję
choć że piszę wie nie wielu,
choć mi mówią przyjacielu,
i niektórzy mi nie wierzą,
w necie znalazł tam to szerzą,
takie jest ich przekonanie,
myślę sobie tak zostanie,
wiem już czasem się powtarzam,
kiedy piszę to uważam,
zawsze szukam innej pary,
byś myślała nie do wiary,
bym pomyślał się udało,
i nowego coś powstało,
żeby rymu nie powtarzać,
by odbiorcy tym nie zrażać,
żeby jakoś ciekawiło,
by czytało się to miło,
byś to czytać chciała dalej,
pomyślała już nie szalej,
żebyś z tego się cieszyła,
by reakcja była miła,
żeby całość stworzyć z tego,
i nie pytaj już dlaczego,
to do życia mnie nakręca,
wtedy nic mnie nie zniechęca.

2 komentarze: