czwartek, 2 kwietnia 2015

"Obserwacja"

„Obserwacja”

Wiem co mówisz że za młody,
ja potrafię łamać lody,
i masz racje niedojrzały,
i do życia jest za mały,
po co dłużej mam klinować,
Twe spojrzenie obserwować,
wiesz najgorszy brak reakcji,
człowiek myśli po kolacji,
mnie nie boli słowo nie,
gdzie usłyszę byle gdzie,
całe życie to słyszałem,
zawsze jakoś radę dałem,
wiem zagadać nie potrafię,
i minusy same łapię,
nie potrafię w cztery oczy,
bo za ładne Twoje oczy,
w sms-ie się nie jąkam,
i myślami gdzieś nie błąkam,
jednak każdy ma metody,
człowiek może jest za młody,
jeśli ktoś mnie obserwuje,
jaki jestem każdy czuje,
a czy dobry czy też zły,
choćbym myślał wiele dni,
oni widza to co czynię,
ja szanuję Twą opinię,
więc naprawdę nie bój się,
bo naprawdę wiedzieć chcę,
to co siedzi w Twojej głowie,
co mam mówić dalej Tobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz