piątek, 12 czerwca 2015

"Syn marnotrawny"

"Syn marnotrawny"

Byś się wstydził bluźnić synu,
dojdzie tu do rękoczynu,
nie pijany-się zataczam?
te oszczerstwa se wypraszam
to napisał Gall Anonim,
ślad zanika właśnie po nim,
kto to pisał wiedzieć chcecie,
pozostawię to w sekrecie,
jeszcze nie czas na przechwałki,
pożar-dziecko plus zapałki,
uważajcie więc rodzice,
gdy zapałki zostawicie,
uważajcie na pociechy,
bo popełniać lubią grzechy,
się okazać może draka,
gdy pociecha Wam się zbaka,
i demona w niej dojrzycie,
kiedy w oczy jej zajrzycie,
nie wiem czy się dogadacie,
nie jesteście w tym temacie,
i ten klimat Was przerośnie,
poczujecie się żałośnie,
nadawania inna fala,
trzymać radzę się Wam z dala,
bo za dużo nie szczaicie,
lepiej gdy się z tym prześpicie,
odbierzecie ze spokojem,
dobrym ciesząc się nastrojem,
po co zaraz awantura,
gorzej gdyby zjadła szczura,
poważniejsza wtedy sprawa,
to już grubsza jest zabawa,
lecz gdy rzadko się bawicie,
niewskazane jest spożycie,
i do złego nie namawiam,
i ten wybór Wam zostawiam,
zdecydujcie z  późnym wiekiem,
by dojrzałym być człowiekiem
by świadomym być swych czynów,
by zrozumieć coś z mych rymów,
osobiście jestem anty,
wolę wypić łyczka fanty,
się dziwicie tym zwierzeniem,
problem macie z uwierzeniem,
się naprawdę w to nie garnę,
po tym widzę szanse marne,
to naprawdę jest zła droga,
zapytajcie sami Boga,
jednak czy coś usłyszycie,
i poszczęści Wam się życie
on mi mówił po cichutku,
jak to starzec pomalutku,
nie zapodał jednak bitu
tak to było no bez kitu,
i uwierzcie mi na słowo,
choć wygląda to niezdrowo,
jak zwyczajna tania ściema,
nie dorównam tym do Lema,
to co mówił rozkminiałem,
się tak szybko nie poddałem,
tych słów sam się domyśliłem,
w nocy jego słowa śniłem,
z ruchu warg mu wyczytałem,
kiedy we śnie go widziałem,
to prawdziwe objawienie,
które niesie ostrzeżenie,
zastanówcie się kochani,
chcecie bawić się dragami?

4 komentarze:

  1. Dobre. Muszę częściej tu wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem dzis druga=D to nie moja jest zasluga =D pozdrawiam Lucku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No się nie udało i się zrymowało ;). Pozdrawiam :)

      Usuń