środa, 24 czerwca 2015

"Niezliczone"

„Niezliczone”

Milion milion dwa miliony,
jutro będę pozbawiony,
się wyczyszczę z wszystkich myśli,
być tak może? - któż pomyśli?
się przekonasz jutro sama,
myśl nie przyjdzie niespodziana,
skończą zwykle się pomysły,
nie pomogą mi namysły,
nawet długie te godzinne,
też te krótkie te niewinne,
tak normalnie tak zwyczajnie,
wiem dla Ciebie będzie fajnie,
nie dostaniesz już tych pierdół,
a cóż dla mnie? - dla mnie dół,
Ty przeżyjesz - ja przeżyję,
krwawi serce - z krwi umyję,
wiesz zostanie ciężka rana,
wiesz osoba ma niechciana,
wiem wiem sprawa tylko moja,
wiem że wina w tym nie Twoja,
proszę wybacz że tak piszę,
wiem wybaczam nie usłyszę,
wiem wiem temat to jest gruby,
proszę wybacz szukam Luby,
wiem wiem co mi powiedziałaś,
wiem wiem o tym że nie chciałaś,
uwierz jednak żeś jest Muzą,
myśli w Tobie się me budzą,
wiem wiem że dla Ciebie chore,
nie wygląda jak love store,
lecz Ci wszystko tłumaczyłem,
wiem chorobą się słoniłem,
wiem wiem żadne tłumaczenie,
lepiej brzmi że mam natchnienie,
lecz czy jakoś to tłumaczy?
to co piszę - ile znaczy?
może dużo może mało,
diabli wiedzą jak się zwało,
może jednak gdzieś pośrodku,
może siła tkwi w zarodku,
może indziej może raczej,
byłaś kiedyś już na Kaczej?
to nie ważne - to zapomnij,
ma dwa końce każdy kij,
też zapomnij o tym Słońce,
bo co kij gdy ma trzy końce?
myśl ta wzięta od Kazika,
nie do końca to replika,
duże jednak podobieństwo,
nie napiszę Ci maleństwo,
się oburzysz i się wkurzysz,
powiedz jak mi przyszłość wróżysz?
dobrze?słabo?gorzej jeszcze?
Twe proroctwa są złowieszcze?
powiedz jak mam to odnosić?
gdzie po szczęście mam się zgłosić?

3 komentarze:

  1. Lucjanie-BRAWO!!! i mam nadzieje,ze to nie koniec =D pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Jak na chwilę obecną nie zamierzam kończyć :). Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  2. Wygląda na to, że oboje szukamy... gdzie się zgłosić... nie takie proste, A może nie widzimy tego? Masz w sobie szczęście, bo dajesz je innym ,swoją twórczością sprawiasz radość. Ty kochasz !!! Przyznaj się, ukrywasz to. Nie pytam, kim jest ta muza, ale to miłość sprawia, że piszesz.

    OdpowiedzUsuń