niedziela, 21 czerwca 2015

"A co a jak jeszcze jeden"

„A co a jak jeszcze jeden”

Jeszcze jeden? - czy się uda?
bo nad ranem świeci nuda,
tyle daje to radości,
nie doczekam swej starości,
jest za szybki tryb mój życia,
wiele nie mam do ukrycia,
życie przemknie nie zauważę,
to już koniec się okaże,
spieszyć staram się pomału,
do prędkości brak zapału,
co innego to za kółkiem,
tam nie lubię już być mułkiem,
tam mnie prędkość nie przeraża,
przegiąć się czasami zdarza,
lecz to chyba różne kwestie,
mam za kółkiem w sobie bestię,
nic dobrego to nie wróży,
nie chcę zginąć gdzieś w podróży,
nikt z nas nie wie gdzie nasz koniec,
Ty też nie wiesz - sama powiedz,
to jest wielka tajemnica,
w jakiś sposób to zachwyca,
sny prorocze - zwykłe brednie,
daty nie są odpowiednie,
czemu grudzień tego roku?
mam się znaleźć na obłoku?
czy mnie piekło może wchłonie,
bo nie czyste moje dłonie,
bo nie czyste me sumienie,
obiecali że zbawienie,
nie dla takich jak ja drani,
ten drań życie sobie chrzani,
oczywiście na życzenie,
nie dla niego to zbawienie,
nie dla niego miłość wielka,
nie dla niego ta Perełka,
całe życie być samotnym?
życie staje się markotnym,
i z dnia na dzień się pogrążasz,
i za życiem już nie zdążasz,
takie wielkie błędne koło,
bo przez chwilę jest wesoło,
później znowu szarość życia,
nie mam nic w nim do zdobycia,
odłożyłem gdzieś marzenia,
usunąłem się do cienia,
może humor to chwilowy,
może dołek to przejściowy,
widzisz nie wiem nawet tego,
wiem uważasz za głupiego,
i masz rację dobrze robisz,
rób tak dalej jeśli wolisz,
bo od głupich trzeba z dala,
się przeważy czasem szala,
bo głupota zaraźliwa,
uwierz myśl ta jest prawdziwa.

2 komentarze:

  1. nie odkladaj marzen,Lucku ;) a glupota...no coz? bywa zarazliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wiersz ...nie uważam za głupiego, przeciwnie. Dziękuję, że piszesz. Kiedyś pisałam codziennie, ale nie tak ładnie jak Ty i tak mądrze, tak dowcipnie......... pisz.....przestałeś?

    OdpowiedzUsuń