wtorek, 23 czerwca 2015

"Się okaże"

„Się okaże”

Powiedz sama - miejsce w piekle?
o tym myślę wręcz zaciekle,
bo sam nie wiem coś lepszego?
uwierz nie wiem sam już tego,
bo lepszego co spotyka?
kiedy szatan Cię dotyka,
sama widzisz teksty mroczne,
przed obliczem cóż gdy spocznę?
wtedy będzie gdzie ratunek?
źle wygląda wizerunek,
jak pokażę się przed Bogiem?
może schowam się za rogiem,
mogę chować się przed sobą,
Bóg tak jak ja nie osobą,
wiem obrażam w tym momencie,
wiem on widzi mnie we wstręcie,
może jednak mi wybaczy,
dobrze wie co życie znaczy,
On ma wszystko w tym paluszku,
nie ma magii w żadnym buszku,
wiem powiecie On to stworzył,
na tym pieczę swą położył,
i pilnuje obserwuje,
uwierz milczy - się wstrzymuje,
Sąd nadejdzie ostateczny,
dla mnie zły Sąd - choć konieczny,
uwierz że się bardzo boję,
łatwiej bać się już we dwoje,
choć mi powiedz - cóż różnica?
sama powiedz - tak kaplica,
gdzież różnica - gdzież jest jaka?
brak to mózgu? - to oznaka?
i być może że to prawda,
wiesz że gra o życie twarda,
i należy do twardzieli,
oj mnie dużo od nich dzieli,
takie me usposobienie,
w tekstach prędzej me spełnienie,
teksty jednak to nie życie,
myśli jednak to pozbycie,
a to uwierz mi pomaga,
czy to życia będzie waga?
czy przechyli życia szalę?
nie chcę dłużej mówić ale,
choć wiem w życiu niespodzianki,
co mam mówić? - że do bańki?
co mam zrobić żeby lepsze?
co nie zacznę - to tak spieprzę,
się do tego nie nadaję,
bo za mało chyba czaję,
gdzie mam kupić mózgu trochę?
go nie idzie wciągnąć nochem,
uwierz to dwie różne sprawy,
bo to służy do zabawy,
choć wiadomo milion myśli,
tak normalnie się nie przyśni.

2 komentarze:

  1. (y) filozoficznie i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń






  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " go nie idzie wciągnąć nochem " jesteś niemożliwy...... wszyscy jesteśmy nieprzystosowani.......tylko niuektórzy nie zdają sobie z tego sprawy :) jesteś cudowny :)

    OdpowiedzUsuń