środa, 28 stycznia 2015

"Poetka"

„Poetka”

Te wywody i brak zgody,
Świat pod nogi rzuca kłody,
Które życie utrudniają,
Dobre czasy się zdarzają,
I rok rocznie kilometry,
Lecą welwetowe swetry,
Tylko nie rób się nerwowa,
Biała flaga – zdrowa mowa,
Nazywali pacyfistą,
A sam ochrzcił się artystą,
A nie wrzucaj do szuflady,
Nie wybaczę takiej zdrady,
Ona psuje wizerunek,
Pucha za to – to warunek,
Mam się wstydzić że rymuję,
Jest poetką a morduje,
Jeszcze z takim okrucieństwem,
Brak litości nad małżeństwem,
Brak słów gdzie ten świat prowadzi,
Pan Bóg z nami se poradzi,
Poustawia nas do pionu,
Nie odpuści On nikomu,
Będziem chodzić jak w zegarku,
Sprzedam rymy na jarmarku,
Potarguję się z kupcami,
Dziwnie śni mi się nocami,
Jedno dobre że głupoty,
Kiedyś byłem chłopak złoty,
Może z lekka przesadziłem,
I być może że tak śniłem,
Miesza w głowie się czasami,
W nocy nie śpię – później dniami,
Siostra mówi nocny marek,
Czasoprzestrzeń – zakamarek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz