czwartek, 29 stycznia 2015

"Czas spełnienia”



„Czas spełnienia”

Tyle w sercu mym radości,
nie śmiej się z mej ułomności,
to każdego w życiu czeka,
może przyszłość jest daleka,
lecz każdego z nas to spotka,
nie pomoże mowa słodka,
nie pomogą tłumaczenia,
kiedy w sercu czas spełnienia,
powiedz co mnie inspiruje,
powiedz kto mnie dopinguje,
kto mi leje tą nadzieje,
kto się dzisiaj ze mnie śmieje,
może to dla Ciebie śmieszne,
może moje słowa grzeszne,
wiem czasami tu przeginam,
ale przecież nie przeklinam
wiem mój rozum czasem mały,
nie przeginam teraz pały????
me emocje uspokoję,
może serce Twe ukoję,
i napisze coś miłego,
żebyś się cieszyła z tego,
bo to właśnie mam na celu,
nie wiem czy to umie wielu,
jednak nie w tym me zmartwienie,
bo Ty dajesz mi natchnienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz