wtorek, 14 listopada 2023

"Przeminęło z wiatrem"

Życie piękne prosta sprawa,

A liczyła się zabawa,

Było fajnie - przeminęło,

Wszystko w końcu się zaczęło,


Czy mam rację? - niekoniecznie,

Piszę miło piszę grzecznie,

Się potrafię zdenerwować,

Trzeba wszystko wyprostować,


Żałowałem nigdy siebie,

To nieważne czy w potrzebie,

Swoje zniosłem i przetrwałem,

Czy naprawdę czy tak chciałem?,


Życie o nic nas nie pyta,

Nowy dzień to nowa płyta,

I słuchamy co nam każą,

Choć po głowie myśli łażą,


Myśli dobre i tragiczne,

Życie moje jest komiczne,

Nikt naprawdę nie ma łatwo,

Boli zawsze mnie prostactwo,


Aż po zęby uzbrojony,

Wielu myśli - pomylony,

Uświadomię ich koniecznie,

Duże dziecko duże wiecznie,


Każdy swoje za uszami,

Zajmujemy się sprawami,

Tu podkreślę że swoimi,

Martwmy tylko się bliskimi,


Nie wykraczam poza schemat,

Zawsze znalazłby się temat,

Lecz nie w moim interesie,

Echo się daleko niesie,


Można komuś zniszczyć życie,

Inny może popaść w picie,

Życie jednak piękne takie,

Kruche jednak kruche jakie,


W trzy minuty można złamać,

Nie chcę i nie umiem kłamać,

Nie potrzebne to w ogóle,

A po szyję stoję w mule,


Wybrnę z tego wybrnę jeszcze,

Chociaż rymy Tobie pieszczę,

To przemija wszystko czasem,

A ja zawsze byłem asem.😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz