sobota, 18 listopada 2023

"Obsypana kwiatami"

Obsypuję Cię kwiatami,

A walczyłem z demonami,

Czas przemija lecz go mamy,

Chociaż długo coś gdybamy,


Czasu starczy a to ważne,

W innym rytmie serce każde,

Dopasować ciężka sprawa,

Popsuć tego nie mam prawa,


Jednak czasem nie przeskoczę,

Chociaż pewnie pewnie kroczę,

Jak się uprzesz nie dam rady,

Choćbym nie miał żadnej wady,


A w nie człowiek opatrzony,

Bo tak przecież jest stworzony,

A nie jestem Bóg wie jaki,

Bliżej jest mi do pokraki 😂,


No musiałem rozładować,

Jakimś żartem poczęstować,

Prawdy trochę w tym żarciku,

Cię zapiszę w pamiętniku,


Już widniejesz na mych kartach,

Kiedy piszę tutaj w żartach,

Na pół serio innym razem,

Moje rymy mym obrazem,


Łatwiej czytać niż malunki,

I łatwiejsze są warunki,

Nie potrzebne pędzle farby,

Znać nie muszę każdej barwy,


Tu wystarczą mi litery,

Cztery dodać dodać cztery,

Osiem sylab i się zgadza,

I oberwać może władza,


No bo można złożyć wiele,

Się otworzyć później śmiele,

I pokazać później światu,

No a mówią pełno kwiatu,


A mi pełno niepotrzebne,

Bo chcę serce tylko jedne,

Chcieć to mogę i wiem o tym,

A nie jestem przecież złotym.😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz