niedziela, 2 sierpnia 2015

"Pozostały jedynie wspomnienia"

„Pozostały jedynie wspomnienia”

Zapomnienie i westchnienie,
Z latem przyszło rozchmurzenie,
Wiesz jak było – wiesz jak wiosna,
Pora również to radosna,
A mijają tak godziny,
Się zapytam – z mojej winy?
Z kalendarza lecą kartki,
Już po maju – po Dniu Matki,
I tak płyną dni tygodnie,
Czy tak dla nas jest wygodnie?
Czasu nie da się zatrzymać,
Choć możemy powspominać,
Powspominać stare czasy,
Koleżanki z ławki, z klasy,
Tak mijają długie lata,
Nie zmienimy sami Świata,
Lecz po diabła mamy zmienić,
Się wystarczy w życiu cenić,
Jak wysoko? – brak pojęcia,
Jak przejść życie bez potknięcia?
Nie próbuje – się nie potknie,
Ale niebios też nie dotknie,
Więc jak lepiej? – oceń sama,
Daj odpowiedź proszę z rana,
Krótką jednak dość znaczącą,
Jak melodia śpiewającą,
Dalej nie wiem co mam robić,
Może ryby zacząć łowić,
Nie – to dla mnie za nerwowe,
Gdy brak brania tracę głowę,
Już masz dosyć? – już mam kończyć?
Się musiałem tak odłączyć,
Odstresować – porymować,
By pod kołdrę głowę schować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz