wtorek, 10 lutego 2015

Więc tak to wygląda

„Więc tak to wygląda”

Ciężka sprawa – ciężkie życie,
Wejdziesz na szczyt – co po szczycie?
Spójrzmy na to tak uczciwie,
Nie wygląda sprawiedliwie,
Na co jednak się użalać,
I przyczyny te ustalać,
Więc do góry zadrzyj głowę,
Zwiększ wysiłek o połowę,
Bozia wszystkim coś daruje,
Co jest dla mnie? – że rymuję?
Jak mówiłem jeszcze szukam,
Tutaj kukam – i tam kukam,
Co ja zrobię? – kilka rzeczy,
Lubię – no czy ktoś zaprzeczy?
Horyzonty są szerokie,
Idę wody na głębokie,
Lecz zarzucę gdzieś kotwicę,
Głos oddaję na prawicę,
To jest ściema – nie oddaję,
Z polityki nic nie czaję,
Haha znalazł się mądrala,
Się od takich trzymaj z dala,
 Politycznie się wymądrza,
Na wybory nie podąża,
Słuchaj słuchaj – dobrze radzę,
Dobrze w życiu się prowadzę,
Choć bywały różne czasy,
Rockoteki  i hałasy,
Się usiadło już na tyłek,
Chociaż w życiu był już schyłek,
Czasy przeszłe mieć tą pewność,
Ja i ja to wielka jedność,
Pewnie, chcę by się zmieniło,
By się milej trochę żyło,
Chociaż ciągle gnam pod górkę,
I z rozrywki mam powtórkę,
Kiedyś wyjdę na tę prostą,
Co kochałem – te dorosną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz