środa, 11 marca 2015

"Oczekiwanie"

„Oczekiwanie”

Wiesz czasami coś mnie  tyka,
ale rzadko to spotyka,
że potrafię coś napisać,
chociaż trudniej jest mi wysłać,
bo to czasem krępujące,
dla odbiorcy jest męczące,
i nie każdy chce to czytać,
ja już nie mam siły pytać,
czy to wszystko jest w porządku,
wtedy ściska mnie w żołądku,
jednak myślę nie przeginam,
jak inaczej się przeklinam,
to co piszę to nic złego,
a Ty na to i co z tego
a że lubię to tak robię,
i nie czynię krzywdy Tobie,
chyba że ja jestem w błędzie,
lecz bez nerwów się obędzie,
bo mi chodzi o zabawę,
można razem wypić kawę,
byś mi czasem uśmiech słała,
tego mi nie żałowała,
bo to dużo nie kosztuje,
a się człowiek lepiej czuje
każdy innym jest człowiekiem,
rozum nam przychodzi z wiekiem,
a czy długo człowiek czeka,
to zależy od człowieka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz