poniedziałek, 16 października 2023

"Głodne psisko"


Jak tu zacząć powiedz proszę,

Długich włosów już nie noszę,

A to było lata temu,

Nie lubiłem wtedy Dżemu,

Człowiek rośnie i dorasta,

Człowiek ze wsi gna do miasta,

Ja już nie chcę bo tu miło,

Coś głupiego się dziś śniło,

Trzymam język za zębami,

No i liczę się z słowami,

Mógłbym pisać obiecywać,

Mógłbym serce Twe przeszywać,

Miłość mógłbym Ci wyznawać,

Mogłabyś się zastanawiać,

Czy w porządku ze mną wszystko,

Bo tak skomli głodne psisko,

Nauczyło jednak życie,

Że tak tego nie widzicie,

Tylko spokój mnie ratuje,

Rymowałem i rymuję,

Marne słowa nic nie znaczą,

Wokół wszystkie oczy patrzą,

A ja na to mam to w pompie,

W głowie dawniej tak jak w kompie,

Dzisiaj głowa zajechana,

I fryzura potargana,

Potargana dawno temu,

Bliska stylu pankowemu,

Muza tylko ta została,

Krótkie włosy więcej ciała,

Zaraz kładę się do spania,

Nie mam głowy do pisania,

Wykrzaczyły się pomysły,

Wykąpany a więc czysty,

I do snu Cię dziś zaproszę,

No bo dennych snów nie znoszę,

Które ciągle odwiedzają,

Ciebie bokiem omijają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz